Senanurrrrrrrrr Merhaba, acaba şehir hastaneleri 30. Haftadan sonra ayrıntılı yani detaylı ultrason istiyor mu tekrar bebeği görmemiz mümkün olacak mı sizin doktorunuz istedi mi?
Cicegim38 Senanurrrrrrrrr benim istemedi gittimde ultrasona da girdim nts de 30 haftada bagladi 2 haftada bir tel nts baglancami soyledi ayrintili ultrason istemedi zaten kendi ultrasondan goruyor herseyi neden ayrintili ultrason yapildinda 30 da tekrsr istesin 24 haftalikken yaptirmistim ayrintiliyi suan 33 haftaligiz
Lale92 Haftalığım pazartesi gün detaylı ultrason yaptırdık doktorum hazır olduğunda bugünlerde tekrar gel aşağıdan bakmam gerek dedi erken doğum riski var mı diye, sizdede böyle bişey oldumu 22. Haftadan daha aşağıdan baktılar mı?