happybsrx 9 gün önce epidural anestezi ile sezeryan oldum. Doktor kontrolüne gittiğimde doktorum 12. Gününde kanamanın bitmiş olması lazım dedi. Sezeryan olanlar sizin doktor da böyle bir şey dedi mi sizin kanama kaç gün sürdü
CayGetireyimMi happybsrx ilk defa duydum ilginç. 40 gün kesik kesik kanamam oldu. Sonra regl oldum. Sezaryende fazla kanama olmuyor ama 10 günde de bitmiyor.
tlhmrv happybsrx hayr hiç öyle şeyler demedi 40 gün boyunca geldi kanama ilk zmanlar adet olur gibi dolu doluydu ama sonra az az gelmeye başladı 40. Gün pıhtı gibi bişey geldi ve tamamen kesildi