223mom Ben sadece bir doktorla görüşüp onunla devam ettim. Hali tavrı hoş, tecrübeli, bilgili ve ilgiliyidi. Gerisi önemli değil zaten. Süreci yaşayacak olan sizsiniz. Allah kolaylık versin. Ben bulantı vs hiç yaşamadım rahattım. Sadece bel ağrıları vs oldu ve geçti şu an 30. Haftadayım bekliyorum ☺️