Rabiaaozd Merhaba arkadaşlar ankarada doğum olmayan bir devlet hastanesine gidiyordum hastane değiştireceğim tavsiyelerinizi bekliyorum
Esra06c Rabiaaozd merhaba Bilkent şehir hastanesi derim ben çok memnun kaldım özelden bir farkı yok sadece eşleri içeri almıyorlar onun dışında özel gibi 👍🏻
Senaykork Rabiaaozd etlik şehir hastanesi bnde temmuzda doğum yapcam eşim refakatçi kalcak süslemeye filanda izin veriliyor özel gibi tek veya 2 kişilik odalar var
dilay_06 Dilarayy ben oraya gidiyorum arada normalde özel takipliyim bazı doktorlar çok iyi bazıları da çöp iyiye denk gelmek önemli
Metahesap Esra06c siz normal mi yaptınız sezeryan mi? Doğum yaparken odalar tek kişilik mi? Birde refakatçi eşimiz olabiliyor mu?
Esra06c Elfyns ben perinatoloji ye gidiyorum yüksek riskli bölüm ama benim arkadaşım Yeliz hanıma gidiyor çok memnun Yeliz çolakoğlu ve Necati hanceroğlu galiba bu ikisi çok iyi
Senaykork aysima-nursima doğum basliyana kadar kadın aliyolarmis plates topunda yürümede yardımcı olsun diye
Esra06c Mire Özgür kara doktorlar değişiyor zaten biliyorsunuz genelde asistan olan doktorlar bakıyor ama çok ilgililer
Mire Esra06c nedense benim şansıma hep çok kötü asistan doktorlar geldi atakan beyin ve elif yel adında doktorların asistanları bana yanlış teşhis koyup zorlu geçen hamileliğimi daha da çok zorlaştırdılar çok şükür bir sorun çıkmadı
Esra06c Mire çok şükür bir sorun çıkmamış sizde özgür kara ya sıra almaya çalışın oradakiler çok iyi ben memnun kaldım açıkçası
Esra06c Metahesap ben sezeryan doğum yaptım odalar tek kişilik te var çift kişilik de bizim şansımıza tek kişilik oda düştü orda eşleri yanında kalanlarda vardı benim ablam kaldı