alperenimmmmm artik dogurmak istiyorum 😣 ne zamana kadar donmesi bekleniyor bebegin diyelim ki sezaryen dendi hangi haftanin bitmesi bekleniyor
Alyaam alperenimmmmm Bende 37+4 haftalığım canım meleğim Doğum pozisyonunda ama hala bir belirtimiz yok 🙄
Hdamla alperenimmmmm benim de Perşembe çatı muayenem var korkuyorum :) hem doğurmak hem doğurmak istemiyorum
alperenimmmmm ZelihaY ne guzel en azindan tarihi belli belirsizlik ve kaburga batmasi iş yapamama cok kotu 😔
Esomami ZelihaY valla benimde sezeryan 2.ye doktor tuttumus 39 u doldurunca die siz ozeldemi tarih verdiler
goncacan alperenimmmmm ayni durumdayiz ve ayni zamanlarda bi de bu haldeyken bana yarin misafir geliyo yemin ederim oturup aglayasim var artik sezaryen tarihimide soylemedi henuz 😭
goncacan alperenimmmmm sag kaburgam yüzünden nefes alamiyorum muhtemelen bebegin bi yerleri var orda kasilmalarimda çok fazla benim