babyface_ benim de su kaybım oldu sürekli yatıyorum farklı tabii benim ama bu süreçte çok araştırdım. Amniyon sıvısını bebeklet yutarak idrarını yapıp çoğaltıyormuş. 24 saatte bir yenilendiğini söyleyen yazılar da var ama tamamen yenilenmez sanmam. Riskli seviyeye inmemesi önemli. Bunun için de gerçekten hergün havuç suyu ve 3-4 litre su içmek çok çok önemli. Size riskli dememiş, su kaçağı da yok bence kendinizi strese sokmayın. Bol bol sıvı tüketin. Hepimiz sağlıkla alalım yavrularımızı kucağımıza inşallah