Aaaysee busraa5465 zaten merdiven inip çıkmak öneriliyor canım ben hastane de her gün koridor da inip çıkıyordum 2.gün de doktor dedi,bir sey olmaz yani
busraa5465 Bernnnaaaa biliyorum canım ama kendime de dikkat etmek zorundayım evimde Baya yüksek bilmediğimden sordum zaten mecbur yavaş yavaş yapicam işlerimi ama kendimede dikkat etmek zorundayım hem anemi hem vitaminlerim az 😔
Bernnnaaaa Egeminannesi yani yatsak hep yatıcaz kalkmak zorundayız yada bizim canımızın kıymeti yok 🫠
Egeminannesi Bernnnaaaa hiç yatamadım desem yeri ne gelen giden bitti hep ayakta gezdim normal doğum yaptım sandılar biz mi canımızın kıymetini bilmiyoruz vallahi bende bilmiyorum
Myt123 Cnm ben 5 katta oturuyordum çatı katı asansörde yoktu hiç bir sorun olmadı hatta 3 günlükken gittim bebeğime mama aldım geldim doğumum pandemi dönemine denk geldi eşimde iş yerinden izin alıp gelemedi ama seni bilmiyorum
busenaz68 busraa5465 bende sezeryan oldum geçen hafta kucağımda bebeğimle çıktım.yukari 3. Kat benim evim de rahat ol düşünme❤️