ebrarmom08
-Mucize- ben 1 ay hastanede yattım 7. Kattaki hemşireler o kadar ilgiliydiler ki çok memnun kaldım doğum zamanı 3. Kata indirdiler orda da suni sancıyla doğumumu başlattılar bir sıkıntı yaşamadım ilgiliydiler doğumdan hemen sonra normal odaya çıkartıyorlar bebişinizle birlikte 😊 Allah yardımcınız olsun 🥰