Hocam vajinusmusum var dayanamıyorum sezeryan olmak istiyorum dememe rağmen zorla cati muayenesi yapmak istedi,kanamam oldu, eve geldim saatlerce ağladım, travma oldu.baska hastanede sancim çıktığını söyledim,bilgi vereyim diye ,35.haftadaydim telefonda dogurtalim o zaman seni ,arayıp duruyorsun dedi ,halbuki 2.kez aramıştım.O an ki şokla ya bebeğime bisey olsaydı?Daha yaşadığım bir çok şey. Bu zamana kadar nasıl dayandım bilmiyorum ,bir yere de şikayet etmedim Allaha havale ediyorum.