Kızlar seslere tahammül edemiyorum resmen. Yükses ses istemiyorum gereksiz ses istemiyorum evde sessiz ve karanlıkta durmak adeta huzur veriyor inanılmaz mutlu oluyorum. Hatta gereksiz ses yapan şeyler bile beynime çıkıyor adeta😶Eşim TV sesini açsa bile ona bile tahammül edemiyorum lütfen kıs diyorum ya da o odadan çıkmak istiyorum. Daha önce Yüksek sesle müzik dinlemeyi bile çok severdim ama bende sorun mu var hamilelikle mi ilgili bilmiyorum.İnternette biraz birşeyler araştırdım bu konuyla ilgili depresyon belirtisi gibi konular çıktı karşıma. Ama ben hamile olduğum için mutluyum Allaha şükür aşamayacağım bir problemim de yok.Benim gibi hisseden var mı ya? 🥺Seslerden nefret etmeye başladım. Sürekli sakinlik istiyorum😔Hatta bu sebepten dolayı şu korku da oluşmaya başladı. İlerde bebek ağlayınca sese nasıl dayanacağım? Helppp💞