Minau Bende 39. haftadayım normal doğum diye yola çıktık bekliyoruZ,bende kararsızdım ve doktoruma direkt sordum normal mi sezaryan mı olmalı diye,gerçekten normal doğum o kdr sancıya bekleyişe değiyor mu ws diye,doktor da bana asla değiyor yada değmiyor demedi:) şu yada bu doğum da daha iyi demedi,biz normal olacak gibi ilerleyelim aksi bi durumda sezaryan olur betül dedi,bu da bana yetti açıkçası,yani önce normal önerdi,ama hiç açıklık olmazsa suni sancı vermem bu seni de bebeği de yıpratır saatler sürer o zmn sezaryan düşünürüz dedi,ama açıklığın güzel rahim yumuşamış bu durumda seni kesmem dedi(yani sezaryan yapmam)
Son olarak dediğiniz gibi bende ya ıkınamazsam beceremezsem dedim oraya kadar geldk mi biz bi şekilde çıkarırız sen merak etme dedi.Böyle umarım biraz fikir verebilmişimdir sevgiler sağlıklı doğumlar🤍