EmineTarik benim ilk kaybımda kalp atışları durmuştu 4 aylıkken. Sonra ki hamileliğimde bende sizin gibi sıkı takip istedim her hafta doktordaydım. Kızım 25 haftalık doğdu.. şimdi ki hamileliğimi almanyada geçiriyorum burda kontroller 4 haftada bir ama ultrason her trimesterda bir defa yapılıyo.. kendimi çok çok zor tuttum ama inan şimdi o kadar rahat ve stressiz bir hamilelik geçiriyorum ki.. kimse çocuğumu da beni de kurcalamıyo.. hareketlerini hissedene kadar zor tuttum kendimi oram mı ağrıdı, bişey mi oldu diye ama direncimi kaybetmedim iyiki de öyle yapmışım.. belki seni kontroller rahatlatır bilemem ama beni kontrol öncesi çok fazla geriyodu.. kızımda ki kontrol deliliğimi tevekküle bıraktım.. zaten olacak olan oluyo ben 7/24 kontrol altında olsam da elimden hiç bir şey gelmeyecek, sadece kayıp sürecini çok daha yoğun yaşamış olacağım dedim kendime.. belki size bi fikir olur ❤️ sağlıkla zamanında kavuşun bebeklerinize inşaAllah