Samime0303 Selam kızlar 4 yıllık evliyim 2. Kez çocuk deniyoruz ovulasyon testimde t çizgisi çıkıyor ama erken gebelik testinde hiç bişey yok 🥹 adetime 5 gün kaldı sizce pozitife döner mi tüm belirtler var 🥺
Nazli_cvk55 Samime0303 tüm belirtiler dediğiniz nedir normalde erken gebelik testi diğer teste olduğu gibi yanılmaz siz yine reglinizin geçmesini bekleyin öyle gidin doktora
Melek__55 Samime0303 ovulasyonn testinde t çizgisi hep cikyor zaten gebelik varsa t cden koyu çıkıyor
Ezgikaynak Kesin sonuç almak için hemen hastaneye git kan testi ver. İnşallah sonuç beklediğiniz gibi olur🫶🏻