Merhabalar,
8+2 den beri belirtilerim azaldı. Bugün göğüs ve mide olayı baya baya gitti. Akıntı da zaten yok gibiydi ama ıslaklık da gitti. Herkesin gebeliği farklıdır biliyorum ama bu haftalarda kesilmesi üzüyor. 12. Hafta bitmez mi normalde? Çok mutsuzum. Yarın kontrol var.