gamzeakin__ Kizlar 37 haftalık oldum daha bebiş kanala girmemis ve göbeğim asagiya inmedi . Sizlerde böyle olan varmı
adn111 gamzeakin__ benimde aynı şekilde canım 37 haftadayim dün doktorum vakti bebek hala yukarda dedi 1 saat yürüyüş merdiven in çık ve 2 güne 1 ılık duş al dedi