Gizzgzz benım de bir düşüğüm oldu ondan sonra hıc folık asıt ıcmeden hamıle kaldım . Acaba o yuzden mı hala folık asıt verıyor bana 19 haftalık oldum suan. Keske sorsaydım doktora . Genelde herkes gebelık oncesı 3 ve sonrası 3 ay olarak toplam 6 ay kullanıyor. Ondan mı acaba ay merak ettım