Mlke987 farketmez rahim icinde bir kanama lekelenme oldugu zaman direk igneyi yapiyolar bizdede uyusmazlik var cnm bnmde 4. Hamileligim hep yasadigim seyler sorun etme cok sukur iğneyi yaptırdın gerekli haftada o testi yapar gerekirse tekrar yapar igneyi