Merve1531 ezgi-esk Hayır var benim de erken gebelik de böyle hatta daha silik çıkmıştı diğer gün böyle çıktı adet günüm de pespembe çıktı şuan 15 haftalık 😌 hayırlı olsun ama tabi kan ver ✌🏻
EbrKzlky ezgi-esk Yok canım bariz belli gözüküyor ilk bakar bakmaz bile 😍 Daha çok başında olduğundan öyle silik 😍 Gözün aydın 🌸
ezgi-esk guzelanne01_ @cahilelafanlatamazsinyorulmaa @YigitPoyrazMomm @Mochi @Merve1531 @BurcuArya35 Yarın sabah kan vereceğim kızlar inşallah doğru görüyoruzdur😇😇
BurcuArya35 ezgi-esk o nedenle bu şekilde olabilir kaç gün var daha cok cok silik görünüyor cok dikkatli bakınca
ezgi-esk BurcuArya35 EbrKzlky YigitPoyrazMomm Bizimasalimiz Kızlar acilde kan verdim sonuç bekliyorum
Bizimasalimiz Benim ki de ilk böyle çıkmıştı. 3 gün sonra tekrar yaptım daha belirginleşmişti. Hayırlı olsun