Merhaba kizlar! Kendimi hala tup bebek icin hazir hissetmedigim icin oylesine doktora gorunmeye gittim, gittigime bin pisman oldum. ARET KAMAR olur kendisi,pazartesi gittim ve adetten 14cu gundu , yumurtaliklarima bile bakmadi ya 🫠🫠 buyuk folikul var mi yok mu diye direkt YOK dedi. Ondan once baskasina gittim var dedi, doktorlar artik paragoz olmuslar maalesef … eski doktorum yurtdisina tasiniyor ve cok uzuluyorum asiri iyi birisiydi. Benim hormonlarim iyi esimin testi iyi ,HSG temiz cikmisti son kez. Valla biktim ya. Hic memnun kalmadim, hic konusmadi, bizm ne dusundugumuzu bile sormadi, bu kadar itici doktor gormemistim hayatimda, Seda Sayan da bul bul gibi konusuyor asla oyle birisi degil. Benim belki tup bebege hala imkanim yok. Bana recete yazdi obur ay tup bebege bile karar verdi kendi kendine🫠🫠NE ALAKA