Merhaba bişey sormak istiyorum başına böyle bişey gelmiş olan varmı ? Kan testi yaptırdım beta 2282.64
4 haftalık dendi tek kese vardı 1 hafta sonra başka doktora gittim kesenin yanında tekrar keseye benzeyen bişey var dedi doktor ama emin olamadı kistmi kesemi kist olsa 1 hafta öncede görünmezmiydi ? Kafam o kadar karıştıkı 10 gün sonra gidecegim kontrole ama içim içimi yiyor böyle bişey olabilirmi