senoski 29.haftadayım, karnımın alt tarafında, (eskiden yumurtalıklarımın olduğu yerde)😂 bi bıçak saplanır gibi ağrı giriyor sanki nefes keser gibi. Böyle bir şey mi? 1 dakika falan sürüyor sonra geçiyor. Kasıklarımda oluyor, böyle göbek kısmımda değil.
Kittykurom Bende de oluyor özellikle ayaktayken kasığıms iğne saplar gibi girip çıkıyor tekme atıyormuş öyle demişti doktorum ama fena acıtıyor 😄