Nefised doktor küçük demediyse küçük değildir.. bu haftalarda ve aslında her haftada kilonun birincil önemi yoktur.. bebeğin organ gelişimi, kemik gelişimi, beyin gelişimi iyiyse iyidir.. son haftalarda kilo yine önemli değildir ama etkendir.. yani çocuk 2500 kilonun altında doğmadığı sürece (ki o zaman bile çooook kötü denilecek bi durum yoktur) bebek normaldir.. kilo aldırmak kolay verdirmeye çalışmak zorunda kalmamanız daha önemli.. prematüre doğan bebeğimi neredeyse obez yapan hastane ve sonrasında onu normale indirmeye çalışan bir anneden tavsiye 😁 yani demem o ki çocuk kilo alsın diye yedikçe yemeyin hiç gerek yok..