4521 1anne2bebek__ ah bu kaburga baskısı beni benden alıyor neredeyse sol tarafım dan çıkacak miniş ayaklarımız
1anne2bebek__ Htcsnck uyuyordur 😀sabah 5 gibi dolanıyor dolanıyor karnım acıkıyor bazen. Gidip bir salata ya da Bikaç kaşık yoğurt yiyorum bakıyorum uyuyor geri🤣 inşallah doğunca da zorluk çıkarmaz emer yiyen bi bebek olur.
4521 1anne2bebek__ Ah onu bende yaşıyorum hala izne ayrılmadım iş yerinde olunca tepkide veremiyorum değilik bir şey sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah Allahım