Nuross Kızlar ilk doz tetonozumu 22.haftamda olmuştum ateş ve halsizlik ile geçmişti doktorum da bu yüzden 2.doza gerek yok bu kadar kötü oluyorsun demişti tek doz sizce de yeterli mi siz 2.doz yaptırdınız mı benim gibi tek doz yaptıran var mı?
Miran41 Nuross Tabii ki iki doz yapılması gerekiyor fakat bir elin nesi var iki elin sesi var şeklinde düşünebilirsin tek dozda bir yıl koruyorsa iki dozda iki yıl koruyuculuğu var
Nuross Esrafatih01 banada sağlık ocağındaki hemşire 2 doz dedi ama benim ilki zor geçti doktor da tek doz yeterli dedi ama emin değilim
Nuross Miran41 orası öyle tabi de ateş de bebeğe direkt etki ettiği için 2.yaptırma konusunda tereddütüm var
Bahartryk Benim 2 inci gebeliğim üzerinden 5 yıl geçti 1 inci çocuğumda 2 doz yaptırmıştım 2 incisinde yaptırmaya gerek varmı kararsız kaldım
menessare Ben yaptırmadım , sezeryan olacağım kesin olsa belki yaptırırdım ama belirsiz 🤷♀️ sağlıkla alırız inşallah hepimiz yavrularımızı kucağımıza
Bahartryk Bir doz yaptırdım kolum sisti 1 hafta oldu geçmedi 2 doza gerek varmı kizlar 1 doz yeterlimi