Pamukveannesi12 Kızlar bimden ankastre set almıştım emaye. Baya zaman oldu artık düğmelerinde kararma var yani kirlenme falan Ocak içinde su lekesi var ne yaptıysam onu geçiremedim. Ocak temizliğini nasıl yapıyorsunuz önerilerinizi bekliyorum ☺️
Amineazra Pamukveannesi12 ben ara ara düğmeleri çıkarıp çamaşır suyunda bekletiyorum kaynar su üzerine biraz da ( su lekesini bilemedim ama )
yinehamile Pamukveannesi12 tüm ocaklar da düğmeleri yukarı doğru sert bi şekilde çekince çıkıyorlar, o şekilde temizliyorum. Su lekesi camında ise camı çıkartıp hafif porcöz ile silersen gider ama cam çıkmıyorsa birşey diyemem.
SheeR Pamukveannesi12 su lekesi için ben cif döküp normal market poşetiyle güzelce cifliyorum hem parlıyor hemde su lekesi kalmıyor
Pamukveannesi12 yinehamile yok canım Ocak için dedim yemek yaparken çay kaynarken su damlıyor leke tutuyor onu sordum ☺️