Kızlar merhaba tetenoz aşınızı hamilelikte kaçıncı haftada oldunuz ve kaç doz oldunuz bugün ebe aradı 20.haftada olucan dedi tek doz yada iki doz en son ne zaman oldun dedi 4 yıl oldu dedim o zaman iki doz yapalım ama aşılar baya sıkıntılı yok elimizde dedi aşı olmazsa tek dozda yeterli olmaz demi