Minik-anne06 Sizler dogumdan once hosgeldin bebek Paketine basvurdunuz mu belediyeye yada illa cocuk dogduktan sonra mi dogum belgesi ile mi başvurmamız gerekir? bilgisi olan var mı merak ediyorum.
Aslan10 Minik-anne06 doğum belgesiyle başvuru yapılıyor bulunduğunuz belediyeyi arayıp ilgi alabilirsiniz
Aysenuriipek Ben 27. Haftama girdiğimde belediyeyi arayıp başvuru yaptım ertesi gün hemen eve gelip kısa bir bilgilendirme yaparak çantayı teslim ettiler. Doğumu beklemenize gerek yok yani. İnternette okumuştum en az 27 haftalık hamile olmanız gerekiyor falan yazıyordu.
Badem_gozlum_ Bende 29 haftalıkken 153,u aradım kayıt oluşturdular sonra bana dönüş yapıp geldiler bı kaç gün içinde . Bana ebem ara demişti. Her yer aynı olmayabilir Kocaeli’de veriliyor