Mucizemm05 ilk doğum normaldi ikinci sezaryen ikiside antalyada oldu şimdi almanyada 3. Hamileyim ortanca tam 2 yaş ve 2 aylık olacak doğduğunda inşallah doktorum dikiş te sorun olmazsa ve her hangi riskli bir durum, normal olabileceğimi söyledi burda 1 yıl bekliyorlarmış