Biz de Haziran sonu gibi . Ben 8 takım yenidoğan aldım tulum 4 , altüst 4 takım .
10 tane zıbın aldım yenidoğan 0-3 yani .
Daha bebeğim doğmadı ama 5 takım da hediye geldi altlıüst.
Geri kalanları da genel olarak doğduktan sonra gelişimine göre alırım diye düşünüyorum. Kilosuna boyuna göre , tabi dayanamayıp aldığım 6 9 aylık elbiseydi tulumdu oluyor 😀💛