Maviabdulkadir56 ben 6. Haftadan itibaren sürekli bulantı yaşadım ama sabahları ve akşamları artıyordu ilaç kesmiyordu yani sadece gün içinde bulantıyı azaltıyordu şuan ilacı bıraktım sadece akşamları bulanıyor yine süründürüyor ama idare etmeye çalışıyorum