Gultenaslan_27 Kizlar 5+5 deyim yüzümde aşırı sivilcelenme var sizdede oldumu ben oğlumda böyle biseyle karsilasmamistim
dilay_06 Gultenaslan_27 başlarda oluyor hormonlardan dolayı ben bir ürün vs kullanmadım ama zamanla geçti
Aslan10 Gultenaslan_27 evet oluyor ve kaşıntı başladı göğüs yzu ve boynumda bazen bacaklar da da oluyor
merveliyyy Aslan10 bacak kaşıntısı bende dar tayt falan giyince oluyor bol giyinince sorun olmuyor ama göğüs ucu çok oluyor ve kaşırken acıyor çok kötü bir durum
Gultenaslan_27 Teşekkür ederim kizlar çünkü ilk defa başıma geldi ilk hamilelikte yoktu o yüzden dedim