Kızlar ben iki embriyo transferi yaptırdım fakat bunlardan bir tanesi tuttu ve bir tanesi ikiye bölünerek tek yumurta ikizi oldular çok şükür. Fakat bebek doktoruma değiştirdikten sonra cinsiyetlerini öğrendim biri kız biri erkek. Doktorlar çift yumurta ikizi olduğunu söylüyorlar ama tüp bebek doktorum ısrarla tek yumurta diyor bu en başta takibinde anlaşılıyormuş. Kafam karıştı acaba böyle bir durum yaşayan var mı