38 haftalık hamileyim dün birkaç kere berrak su geldi üstüm ıslanacak kadar bebeğin suyu mu yoksa akıntımı olduğuna emin olamadım biraz önce acile geldim ebe Altan baktı 3-4 cm açılman var dedi nts de çok yüksek sancılar yok doktor serum verelim sonra tekrar ntsye bakalım dedi
Aslında bi an önce doğum yapmak istiyordum ama şimdi korkuyorum ve ağlamak geliyor içimden 🥹
Acaba Yatış verir mi doğum gerçekleşir mi