uzlet Slxkldk hiçbir şey kremi kullanmadım aksine kullandığım zaman daha da fazla pişti oluyor kızım ben hep kantaron yağı kullandım o yoksa da zeytinyağı
Elanin_annesi Sudocrem öneririm. Yiğenimde kullandık ve asla pişik olmadı. Bende bebeğim için kullanacağım. Daha öncede yatalak hastada yara olmaması için kullanılmıştı çok iyi geldi.