Ezgikalkan Selamlar 19 haftalık hamileyim ikiz gebeyim henüz daha 3 kg aldım acaba normal mi sizler kaçıncı haftamızda kilo almaya başladınız
Gumus25 Ezgikalkan 27. Haftadayim 4-5 kilo aldım ama ben zaten kiloluydum biraz dikkat ediyorum ama yine de aldim
Bernasnli 18+3 haftalığım 1,5-2 kg değişiyor benimde bebişte gayet sağlıklı seninki ikiz bide gayet güzel kilon. Göbeğin çıktı mı ikizde nasıl merak ettim
Zeyzey055 NisaSaglam1 sen kendini frenle canim yine de kilo veriliyor tabiki de tuzu azalt bu dönemlerde ödem oluyor zamanında sağlıcakla gelir minik inşallah
mervekocogl Ezgikalkan 14 haftalık olduk, karnım şimdiden çıktı ama henüz kilo almadım. Yapısal bir şey biraz, doktorunuz bebeklerinizin kilosu için bir şey dedi mi? bence gayet normal şu an
Youngmotherr Ezgikalkan hamileliğimi öğrendiğimden beri kilo aldım 43le hamile kaldım 22.haftaya kadar 9 kilo aldım şimdi 26+1 im kaçım bilmiyorum
Ezgikalkan Cok tesekkurler umarım cok kilo almayiz🤣 soran olmus ikiz gebelikde tek gibi, karnim tek gebelerle ayninilerliyor
Gizem3544 Ezgikalkan çok kilo aldım hiç iştahsızlık yasamadım.38 haftalığım 23 kilo falan aldım ve son haftaların stresiyle kiloyuda takmaya başladım depresyondayım resmen 😔😔