yagmur54_72 doktorum dediği için yaptıran biri olarak söylüyorum. Öncelikle aç karnına bir şişe gazoz gibi bir içecek içiyorsun aşırı tatlı. Saat başı önce açken dahil olmak üzere 4 kere kan verdim toplam. Hareket dahi etme su dahi içme dedi hemşire saatlerce oturdum. Hamile biri olarak zaten aç karnına o kadar tatlı şeyi içmek ve hareketsizlik midemi vücudumu psikolojimi nasıl etkiledi anlatamam. Ve sonucunda doktorum diyet listesi verdi şekerim yüksek çıkmış :) gayet normal öyle çıkması zaten. Listede Mesela pirinç pilavı değil bulgur, meyveler postasıyla yenilecek, sebze bol tüketilecek, ekmek yok kepek ekmeği olur, tatlı yasak vs. Ve inanın listeye göre beslenen biriyim normalde. Şerbetli tatlı dahi sevmem pirinç pilavı değil bulgur severim vs. Eğer rutin ebe kontrollerinde alınan kan idrar tahlillerinde de bakılıyor gerekli değerlere, onlarda bi sorun görülmediyse tavsiye etmem. Çünkü bu artık doktorların çoğunun yaptırıp çoğunun yaptırtmadığı bir şey. Keyfi yaptırmayıp pişman olanını görmedim şahsen çoğu kişi yaptırmayıp ben sırf doktorum istedi diye yaptırmıştım ama şeker yüklemesinin sebebini araştırınca dahi siz kendinizi beslenmenizi falan daha iyi bilirsiniz, bebeğinizin de kilo alması normal ilerliyorsa gerek duymazdım yerinizde olsam. Bu benim fikrim