Masell Kızlar yarın 34. Haftaya gireceğim 3 gündür bebeğim daha az hareket ediyor.Normalde çok hareketliydi gece yatarken hals hareket ederdi.Sabah uyandığımda da hissederdim.Normal mi bu durum
Etkinmhmt Masell bu hafta da normal değil sanki ya 37 38 hafta olsa belki diycem ama bak bide uyuyo ya olabilir