Kubrahh merhabalar öncelikle hayırlı olsun 😍😍 dikiş atılırken hissediliyor mu acaba bazıları öyle yazmıştı hep korkuyorum da , birde doğumdan hemen sonra bebeği kucağınıza verip emzirme işlemi yapıldı mı ? Sancı sırasında hemşire ya da ebeler gelip ilgilendi mi sizi yönlendirdiler mi hareketler vs için , hastaneden memnun kaldınız mi hemşirelerden falan 🥰