Gizzgzz Esradmrci10 lierac gerçekten çok iyi bu cuma doğumum var 15 kg aldım bana mısın demedi ekstra lansinoh organik kremini de kullandım cam kavanoz olan ama onu aşırı düzenli kullanamadım genelde lierac. Doğum sonrası da bir süre devam edeceğim