8 mayısta takipli olduğum ilçe devlet hastanesinde kontrolüm vardı bu arada 30. Haftama kadar özel takipliydim sonra ilçemizdeki doktorun güzel pozitif doğum hikayelerinden sonra her şey normal gözükünce ona gitmeye karar vermiştim ama sadece normal doğum yaptırıyo anestezi ekibi olmadığından sezaryen falan olmuyodu her neyse her şey güzel ufak sancılarım cıktığı için alttan baktı açıklık yok yumuşama var ve inanın ilk defa alttan muayene oldum sıfır acı sadece bastırırken biraz korktum o gece bir anda suyum geldi ama hiç sancı yok takipli olduğum hastaneye gittim ama su gelişi olduğundan her an sezaryene dönebilme ihtimaline karşı eğitim araştırmaya sevk etti 1 cm açılmam vardı hızlandırmak için alttan ipli fitil yapıştırdılar rahime ama bebeğe iyi gelmedi kalp atışları düştü çıkardılar hastaneye gittiğimde sabah 5 buçuktu neyse 4 cm olmuştum 1 buçukta. cok zorlanmadım bu süreçte sonra kendi sancılarım başladı ve asıl zorlu süreç başladı her sancı geldiğimde nefesim kesiliyodu ama dayandım 1 bucuktan 3 bucuga geldiğimizde inanılmaz bi baskı hissettim muayenede etmemişlerdi o süreçte bi baktılar tam açıklık şaşırdılar ıkınma hissim gelince ıkındım burda derin nefes alıp bırakmadan ıkınmak yorulduğunda tekrar nefes alıp ıkınmaya devam etmek önemli. bebeğin başı ilerledi ama sancı uzun aralıklarla geldikleri için üstten bastırdılar ve o an çıktı 16.39 da. bebeğim eli yüzünde geldiği için içten de dıştanda dikişim oldu vede var olan hemoroidim iyice şişti şimdi bi tek onlar biraz zorluyo ama bebeğim iyi ya bunuda atlatırız bu arada son kontrolümde 3500 dedikleri bebeğim 3100 kilo 48 cm doğdu yani ultrasondan ultrasona değişebiliyo buda iyi kötü benim hikayem sizlerlede paylaşmak istedim uzun olmuş olabilir hakkınızı helal edin Rabbim herkese hayırlı güzel doğumlar nasip etsin sormak istediğiniz bir şey varsa seve seve cevaplarım 🌸❤️