Busratun walla cnmm bnm ki 1. Ayım bittiği gibi bulantılarım başladı ve 5. Aya kadar sürdü 6. Ayımda tamamen bitti ama varya bnm ki çok zor geçti günlerce açtım hiçbirşey yiyemiyordum hep kusuyordum ilaç kullanmama rağmen yine kusuyordum ilaç kullanmadığım zaman hiçbirşekilde ayağa kalkamıyordum elim kolum tutmuyordu , hep bulantı için ilaç kullandım o günlerim aklıma geldikçe çok kötü oluyorum gerçekten de çok kötü şeyler yaşadım o zaman hep açtım hiçbirşekilde hiçbişey yiyemiyordum😔😔