Arkadaşlar 30 haftalık hamileyim çok şükür riskli bir durumum yok 10 gün önce dayımı kaybettim ama bebegım hareketlı olduğu için henüz doktora gitmedim 1 hafta sonra kontrolüm var zaten. Ama bu cumartesi yakın arkadaşımın Sakarya da düğünü var ve ben Bursa’da oturuyorum. Eşimde kocaelili sık sık gidiyoruz ama orası 1 saat sürüyor şimdi Sakarya’ya gidip gelmek sorun olur mu bılmıyorum çok uzun yol sayılmaz ama aranızda yolculuk yapan oldu mu