Busis0403 devlet şeker hastasıysan sticklerin bir kısmını karşılıyor 15 tl tutuyor stickler. Dedeme geçen bazı sebeplerden dolayı tekrar rapor çıkardım. 5 kutu stick, şeker ölçüm cihazına yanlış olmasın 225 lira gibi bir miktar verdim. Şeker ölçüm cihazı 150 tlydi. 75 tl de 5 kutu stick e verdim. Daha pahalıları var ama bu Türkiye menşei idi ondan daha uygundu. Stickler aletle aynı marka olmalı.
Dahiliye yazıyor bu arada geçici rapor.