Cigdemad ben cok arastırarak aldım ya avent alacaktm ya lansınoh
Emzigi avent aldm
Biberonu e bebekten lansinoh 2 li set olarak aldım meme ve mama olarak ilerliyoruz 2 aylık olduk cok sükür memnunum biberondan ama emzik biraz tuttu sonra tokluk hissi vermesin diye sarılık olunca 1 hafta vermedim tutmuyor artık