Gamzealptkn Merhaba arkdaşlar tekrarlayan kimyasal gebelik geçirenler nasıl bir yol izlediniz sebep ne çıktı sağlıklı gebeliğiniz var mı ?
Aykem Gamzealptkn kimyasal gebelikte bir şey yapmadım geçen yıl temmuz ayında geçirdim sonra hemen diğer ay denemeye başladım tam 9 ay sonra hamile oldugumu öğrendim şuan 10 haftalıgım
Rukiye_666 Gamzealptkn hiç bi sebep belirtilemdi devlet hastanesinde 3 ay sonra test yaptım pozitif çıktı şimdi 19 haftalığız çok şükür bi sıkıntımız yok 🤲🏻🥰 ama hiç devlete gitmedm orası ayrı😂
Yenibirannee Gamzealptkn benim ilk gebeligimden once kimyasal falan hic olmamıştım direk sağlıklı gebelik geçirdim. Yaklaşık 6 ay once kimyasal gebelik geçirdim sonrasında hemen gebe kaldim suan 18 haftaligiz nerdeyse suanlik saglikli ilerliyor cok sukur.
Bebegim3444 Gamzealptkn kan pıhtı ve genetik pıhtı testi yapıldı. Kendi kanımda bisey cikmadi ama genetik pıhtı da çıktı. Bunun icin doktorum gebelik şüphesinden başlayıp doğuma kadar kan sulandırıcı iğne kullanmamı belirtti. Daha snrasinda daha gebelik olusmadi Hmm bide oncesinden hsg çekildi. Rahimde tutulmaması icin sorun var mi diye.
Gamzealptkn Aykem adetleriniz düzenli mi o 9 aylık süreçte geciktiğinz oldu mu acaba tekrr kimyasal oldu mu farketmednz mi
Busra-2001 Kimyasal gebelik ve sonrasi bi düşük yaşadım suan 7 haftalik hamileyim cok şükür sadece kan ignesi vuruluyorum kan pıhtılaşması olduğu icin
Gamzealptkn Ben 4 kere kimyasal geçirdim hsg çektirdim sorun yok dediler genelde kadınlar kimyasal geçirdiğini farketmezmiş benm adetlerim düzenli oldğu için bir gün geciksem test yapıyor ve pozitif çıkıyor bir yıl oldu sağlıklı gebelk yok
Aykem Gamzealptkn düzenlidir olmadı bir kere oldu sonra hamileyim çok şükür şöyle söyleyeyim 7 yıllık evliyim uzun süreçlerdrn geçtim biliyorum cok zor ama birazcık kafanıza takmamaya calişin
YuvarlanamayanPaanda Gamzealptkn 2 evladım var geçen ay kimyasak yaşadım bu ay bat bekliyorum bakalım
sade-Liyaa Gamzealptkn İki kez kimyasal gebelik yaşadım ikincisi ilkinden üç ay sonra oldu üç ay vücut dinlensin dendi ikinci kimyasaldan hemen sonra sağlıklı bir hamilelik geçirdim şu an bebeğim yanımda 22 günlük olduk bile 🥰 kimyasalı doktorlar gebelikten bile saymıyor gerçi ve kimyasal geçirdiğinde ardından sağlıklı gebelik olur derler
Mine9166 Gamzealptkn kimyasal gebelik , dış gebelik ve düşük yaşadım şimdi 20 haftalik gebeyim. Kan pihtilasmasi çıktı oksapar kullaniyorum. Bu bebegimde de başta progesteron degerim çok düştü iğneler ve haplarla yukselttiler.
sade-Liyaa Gamzealptkn Yani ne kadar inanırsınız bilmiyorum ama eğer herhangi bir debep bulunamadıysa sübyan olabilir belki araştırabilirsiniz
Mine9166 Gamzealptkn 4 kere kimyasal olması üzücü genetik test yaptırdınız mi? Progestan fitil rağmen benim değerim düşüyordu doktor değiştirdim progestan dex iğne verdi ücretli olduğu için pek yazmak istemiyorlar sanirim onunla lekelenmelerom kanamalarım falan bitti ama keseyim falan görmüştük başladığımda. Muhakkak bir sebebi vardır inşallah iyi bir doktora denk gelirsiniz sebebini bulur dört tane tesadüf olamaz.
Gamzealptkn Mine9166 kese görünmeden iğne başlamıyolarmş kan sulandırıcı bile başlamak istemedi doktor ben coraspirin aldm içebilirsn ddi iğne olarak kullanaym ddm yok ddi kan pıhtılaşma bakılmadı bnm zten pıhtılaşma olsa kalp atışı falan durur senn hiç oluşmuyo direk kimyasal ddi doktor