Tiredmother kuzum ben ilk 6 ay her gün kusuyordum bisey yiyemiyordum 10 kilo verdim serumlarla besleniyordum cok kötüydü gerçekten ben de senin gibi düşünüyordum bebegimi besliyemiyorum kilosu iyi degil karnim hiç yoktu 6 aydan sonra karnim çıktı şuan 33 haftaligim artık hamiş 🤰gibi gozukuyorum verdiğim kilolari geri aldim sukur ustune 5 kilocuk aldim şuana kadar bosuna üzülme kişiden kişiye degisio 😀allah yardimcimix olsun cnm benim üzülme stres yapma sakin hersey güzel olucak insallah sağlıcakla alirsin kucağınıza bebisini 😍😘