denizom Melekaplan0 iğnesini mutlaka yaptırmalısınız. Biz de de vardı yaptırdık. Kızım sağlıklı çok şükür
hulya1406 Melekaplan0 28.haftada test yapıp sonucuna göre uyuşmazlık iğnesi yazıp mor reçeteyle ecza deposundan aldırıp vuruyorlar.
Marly21 Melekaplan0 28. Haftada uyuşmazlık iğnesi yapılıyor ve doğumdan snra bebeğin kanı pozitifse yine yapılıyor diye biliyorum doktorunuza danışın