Merhaba hamileliğimin başında kanamam oldu diye iğne vuruldum dünde kahverengi leke geldi doktorum bugün 22+5 teyim kan uyuşmazlığı iğnesi yaptırmamız gerektiğini söyledi normalde 28. Haftada olan vir iğne bu konu hakkında detaylı bilgiye sahip olan var mı