Nagihan3535 Merhabalar, sezaryen için tercih ettiğiniz veya edeceğiniz yöntem hangisi? Bazı hastaneler epidural yapmıyormuş sanırım direkt spinale yönlendiriyormuş. Ya da epidural normal doğum hakkında bilginiz var mı
Busel Nagihan3535 benim doğumun normal ilerlerken sancı anımda suyum geldi oğlumun kaka yaptığını öğrendik bir iki saat daha bekledik gelmeyincesu rengi değiştiği için aniden spinal sezeryana alındım. Zaten kordon dolanmış istesede normal gelezmiş ameliyat anında hiç birsey hissetmedim 5 dakika da oldu bitti hiç bisey anlamadim. İğne esnasında bile benim canım acımadı kolayca halloldu o an kendi sancimi da çektiğim için iğne anını düşünmedim desem yeridir. Ama korkmayın ameliyat anı çok hızlı ilerliyor korkulacak bir durum yok
Selisce Nagihan3535 vajinal doğumda spinal olmuyor diye biliyorum sezaryen de spinal vajinal doğumda epidural uygulanıyor
Selisce Nagihan3535 ben 26 gün önce spinal sezaryen oldum damar yolu açılırken hissettiğin ağrı kadar ağrısı ben çok korkuyordum iğne vurulma anından hiç öyle korkulacak bişe değil
Nagihan3535 gamzosgamzos çok teşekkür ederim spinalin yan etkileri hakkında korkum vardı rahatladım biraz ☺️
Busel Nagihan3535 yok hayır yaşamadım canım 6.gunumuz dün biraz bas ağrım oldu ama o başka biseydendir
Yenibirannee Nagihan3535 ben 21 ay önce spinal sezaryan oldum kismetse 2. Bebegimde de aynisini tercih edeceğim cok memnun kaldim. Bebegimin ilk anını gördüm odama cikar çıkmaz emzirdim. Sek kahve ve kayisi suyu içmiştim hic bir ağrısı yaşamadım 🌸😊
Ezgikalkan Nagihan3535 ben de ikizlere hamileyim epidural ve Spinal arasında çok büyük bir fark yok o yüzden spinl tercih edeceğim
Miran41 Spinal tabii ki. Benim ablam üç yıl önce epidural oldu hala ağrısını çekiyor ve ağrısı inanılmaz epidural sonrası
happybsrx Nagihan3535 ben 9 gün önce epidural sezeryan oldum iğne anından hiç korkmayın ben hiç bir şey hissetmedim belinize sprey sıkılıyor soğuk ondan sonra iğne giriyor acı sıfır. Doğumdan 6-7 saat sonra da yürütmüşlerdi. Benim başım inanılmaz ağrıyordu bunun için sürekli kahve içmek lazım hem kahve hem bol su içerek onu da atlattım