Güzellikler bişey sorucam🙈 benim göbek deliği çevresi tam karnımın ortasında sürekli olan bı ağrı var ara ara bıçak batması gibi oluyo.. enfeksiyondan şüpheleniyorum.. hap kullanmayı da istemiyorum bebek düşündüğüm için hormonlarımi çok dengesizlestiriyo çünkü ilaçlar zencefil çayı çok duydum araştırdım bir çay kaşığı zencefili sıcak suya bir bardak yaptıktan sonra içince enfeksiyonu güzel yok ediyomus aranızda deneyen varmı 🤍